Thursday, October 8, 2015

බ්ලොග් වල Guest Post ලිවීම සම්බන්ධයෙන්......

ඇත්තටම මම මේ දවස් ටිකේ බ්ලොග් දෙකක ගෙස්ට් පෝස්ට් කිහිපයක් ලිවුවා.ඇත්තටම ඒක නං ලස්සන අත්දැකීමක්.මොකද හොදට ට්‍රැෆික් තියන සයිට් එකක දෙකක ඇඩ් ලින්ක එහෙම දාලා පෝස්ට් තුන හතරක් ලිවුවාම මට මාර සතුටක් එනවා.කොහොමත් බ්ලොග් පෝස්ට් එකක් ලිවුවාම හැමෝටම ලොකු සතුටක් එනවානේ.අරක අමුතුම අත්දැකීමක්.වෙන කෙනෙකුගෙ බ්ලොග් එකක ලිපි ලියන්න ලැබීම.ගෙස්ට් පෝස්ට් ලියනවා නං හොදට SEO වෙලා හොදට ට්‍රැෆික් තියන බ්ලොග් වල ලියන්න.ඒවාට ads link දාන්නත් අවසර ලැබෙනවා.මම මේ දවස් ටිකේ short.st,adf.ly,adlk වගේ ඒවලින් ලින්ක් ෂෝර්ට් කරලා දැම්මා.මේ දවස් 2කට සැලකිය යුතු ඉපයීමක් මං ඒ වලින් කරලා තිබුනා.දැනට මං එහෙම ලියන සයිට් තමා SinhalaZone.info,AluthTricks.com කියන්නේ.ඉතින් මම ඔයාලාටත් ආරාධනා කරනවා එහෙම ගෙස්ට් පෝස්ට් ලියන්න එන්න කියලා.මොකද ගොඩාක් අය තමන්ගෙ බ්ලොග් කරනවා විතරයි.වෙන බ්ලොග් වල ගෙස්ට් පෝස්ට් ලියන්නෙ නෑ.හැම විදිහකින්ම බ්ලොග්කරණයේ අලුත් අත්දැකීම් විදගන්න අපි පුරුදු වෙන්න ඕනි.

No comments:

Post a Comment

මේ අන්තිම වතාව ඔයාට සුදු මැණිකේ කියල කතා කරන...

අවුරුදු 4කට කලින් ඒ් කියන්නෙ 2020 පෙබරවාරි මාසෙ වගේ තමා මම ඔයාව මුලින්ම දැක්කෙ... මුලින්ම විදුල එක ළඟදි... ඊට පස්සෙයි විද්‍යාරත්නෙ ළඟ බස් නව...