Friday, September 23, 2016

දහසක් hybrid පරදා මා සිත් ගත් මෝටර් රථය...

2016.09.23

   එය 2016 වසරේ සැප්තැම්බර් මාසයේ 21 වන දිනය විය යුතුය...සුපුරුදු ලෙස මම පන්සිල් ගැනීම සදහා පාසලේ උදය රැස්වීමට ගොස් සිටියෙමි...රැස්වීමේ වැඩ කටයුතු වලින් අනතුරුව ළමයින් පන්තිවලට විසුරුවීමට මොහොතකට පෙර ළමයි පෝලිමේ ඉන්දවනු ලබයි...මමද එසේ හිදගෙන සිටින අතර තුර මගේ නෙත අහම්බෙන් දිව ගියේ විද්‍යාලයේ රථගාල දෙසටයි...

        ගුරුවරුන්ගේ වාහන විශාල සංඛ්‍යාවක් එහි නවතා තිබුනි.එයින් 90%ක්ම පාහේ නවතම hybrid මෝටර් රථය..ඒ අතර ඇල්ටෝ වැනි වාහනද බහුල විය...ඒවා සියල්ලම පාහේ නවීන පහසුකම් වලින් යුතු සුපිරි සුඛෝපබෝගී වාහනය...සාමාන්‍යෙයන් මගේ නෙත මෙම රථ ගාල වෙත නොයන්නේ එම නවීන රථවාහන වල වෙනසක් මට නොදැනෙන බැවිනි...නමුත් මෙදින රථගාල දෙස මට බැලුනේ ඇයි?

      නවීන toyota aqua හා prius රථයක් මැදින් නවතා තිබුනේ volkswagen beetle වර්ගයේ පැරණි කාරයකි...එය 8 ශ්‍රී අංක තහඩු සහිත කාරයක් විය...තද නිල්පාට පේන්ට් කර තිබූ එය ඉතා චාම් මෝටර් රථයක් විය...පැරණි මෝටර් රථවලට අසීමිත ආදරයක් දක්වන මට මෙය ඉතා කන්කලු දර්ශනයක් විය...එම මෝටර් රථය මා දෙස බලා සිනා සෙන්නාක් මෙන් මට දැනින...

මා නැවත පන්තියට යද්දී මා අසලින් ගිය මගේ මිතුරා අර බලහං බං කොහොමද ඇක්ව එක?...2016 එකක් බං...පට්ට කියනු මට ඇසින...නමුත් මට ඒ ඇක්වා එක අදාලම නැත...දහසක් Hybrid රථ අතරින් මා සිත සොරාගෙන තිබුනේ ඒ ඉබ්බා යන අන්වර්ථ නාමයෙන් හදුන්වන ඒ 8 ශ්‍රී ෆොක්ස්වැගන් බීට්ල් රථය පමණි...

පෙරදින රැස්වීමට ගොස් රථගාල දෙස එක ඇහැකින් නොබලන මා අද යන්නේ රථගාල බැලීමටමය...වෙනකක් නිසා නොව ඒ බීට්ල් රථය දැක ගැනීමටය...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
මේක කොටි මලයාගේ ජීවිතයේ ඇත්තම කතාවක්...

කොටි මලයා කියන්නෙ පරණ වාහන ලෝලියෙක්... ලෝලියෙක් කිවුවට ඒවට ආදරය කරනවා කිවුවොත් ඇත්තෙන්ම නිවැරදියි ...ඒ නිසා මට ඔය පොෂ් හයිබ්‍රිඩ් අදාලම නෑ...දවසක් මගේ බෙස්ට් ෆ්‍රෙන්ඩ් කියා ගන්න එකා මට හෙන ටෝක් එකක් දැම්මා පරණ වාහන වැඩක් නෑ ඒ වල තියන ඔප්ෂන් මොනවාද කියල හෙන බයිලයක් ගහල...තව හයිබ්‍රිඩ් ගැන හෙන පම්පෝරියකුත් ගූ පඩේ වගේ ඇරියා...ඌ හෙන හයිබ්‍රිඩ්වාදියා...යාලුකමට එදා නොදුන්න රිප්ලයි එක මම ඉක්මනට මේකෙන් අරිනවා...ඔන්න බලාගෙන ඉන්නකෝ....

එහෙනං අපි ගියා...හැමෝටම ජයෙන් ජයම වේවා...!!!

2016.09.23

ප.ලි - 2016.10.12
අර බීට්ල් කාර් එක මට එදා විතරයි දකින්න ලැබුනේ...මගේ යාලුවා කිවුවා පස්සෙ දවසෙ ඒක ඉස්සරහ තියන කාර් පාක් එකේ නැවැත්තුවා කියල...කොහොමහරි මම දැක්කෙ එදා විතරයි...ඒක හරිම දුක හිතෙන කරුණක්...

6 comments:

  1. ඔයාගේ ඉස්කෝලේ මොකක්ද ? ඔච්චර හයිබ්‍ර්ඩ් කාර් තියෙන්නේ ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. කොළඹ ප්‍රසිද්ධ පාසලක්...නම කියන්න ඕනිද?...මෙතන නම කමෙන්ට් කරන එක හරි නැහැයි කියල හිතුනා...ඔයාට ඕනිම නං කියන්නං...කමෙන්ට් කරන්නකෝ...

      Delete
  2. ඔයා කී වසරේද ඉන්නෙ? ඔය ඔයාගේ ඇත්ත කතාද?

    ReplyDelete
    Replies
    1. දැනට 10 ශ්‍රේණියේ...

      Delete
    2. මේ බ්ලොග් එකේ ලියන හැමදේම සියල්ලම ඇත්තම ඇත්ත කතා.
      මං දන්නවා ඔයා හිතනව ඇති බොරු කියලත්.ඒත් ඇත්ත.මං හිතන්නෙ ටිකක් මගෙ වයසෙ වෙන අය හිතන විදිහට නෙවේ නං තමා.
      මං ටිකක් අමුතු පොරක්නේ...

      Delete
  3. හරි කමක් නැහැ.ඔයා කැමති නැත්නම් කියන්න එපා.මේ සයිට් එක දිගටම ලියන් යන්න.මම ඔයාට සුබ පතනවා.

    ReplyDelete

මේ අන්තිම වතාව ඔයාට සුදු මැණිකේ කියල කතා කරන...

අවුරුදු 4කට කලින් ඒ් කියන්නෙ 2020 පෙබරවාරි මාසෙ වගේ තමා මම ඔයාව මුලින්ම දැක්කෙ... මුලින්ම විදුල එක ළඟදි... ඊට පස්සෙයි විද්‍යාරත්නෙ ළඟ බස් නව...