Monday, October 5, 2015

මට අමතක උනා....

හම්මේ....මට අමතක උනා....හිතට එන හැමදේම ලියන්න පර්සනල් බ්ලොග් එකක් හැදුවා කියලා.....දැනුයි මතක් උනේ....මගේ තාක්ෂණික බ්ලොග් අඩවිය PCKOTIYA පරිගණක ලෝකය නං නැගලා යනවා.මට දුක ඒකෙ පරිගණක ගැන විතරනෙ ලියන්නේ.ඉතින් මටත් ඕනි වුනා හැම මගුලම ලියන්න පුලුවන් වෙන්න පර්සනල් බ්ලොග් එකක් ලියන්න.ඔහොම තමයි.අදහස් එනවා.බ්ලොග් එකත් හදනවා.ඊට පස්සෙ මාර කම්මැලිකමක් ගහනවා.දැන් බ්ලොග් 8ක් තියනවා.එකකවත් පෝස්ට් නෑ.ඒත් වින්ඩිගේ අඩවිය මං අමතක කරන්නෙ නෑ.ඇයි මගේ පර්සනල් බ්ලොග් එකනෙ.

2017.02.09 UPDATE
පසුකාලීනව මෙම බ්ලොග් අඩවියේ නම වින්ඩිගේ අඩවිය ලෙස නොව කොටිමල්ලියාගේ බ්ලොග් පිටුව ලෙස වෙනස් කරන ලදී...
තවද අර බ්ලොග් එකක් කිරීමෙන් සැනසීම ලැබෙනවා කියා තාත්තා කියුවා යැයි කියා ඇති කතාව අමු පචයක් බවද සලකන්න...එය ඒ වෙලාවේ පෝස්ට් එක දැමීමේ ආතල් එකට දැමූ කොටසකි...
මෙම බ්ලොග් අඩවිය කොටි මලයා පොරගේ ජීවන අත්දැකීම්,නිර්මාණ,පොරට හිතෙන දේවල්,පොරගේ බුද්ධිමත් සහ මන්දබුද්ධික ප්‍රකාශ,සහ ඌගේ මිතුරන්ගේ වැරදි වලට මිතුරන්ට කෙලින් කිව නොහැකි නිසා ඒවාට සියුම් ලෙස බැනීමට ආදී දේවල්වලට යොදා ගන්නා එකකි...ඔබගේ අදහස්,යෝජනා,චෝදනා,දිරිගැන්වීම්,ඇනුම්බැනුම්,අමුකුණුහරුප හැම දේකටම විවෘත බවද කරුණාවෙන් සලකන්න...ඔබ සැමට ජය වේවා...!!!

මීට,
13ශ්‍රී 6127

No comments:

Post a Comment

මේ අන්තිම වතාව ඔයාට සුදු මැණිකේ කියල කතා කරන...

අවුරුදු 4කට කලින් ඒ් කියන්නෙ 2020 පෙබරවාරි මාසෙ වගේ තමා මම ඔයාව මුලින්ම දැක්කෙ... මුලින්ම විදුල එක ළඟදි... ඊට පස්සෙයි විද්‍යාරත්නෙ ළඟ බස් නව...